Nutriferon

Memperkenalkan...produk Shaklee terhangat bulan April ini...kerana pada bulan ini merupakan bulan promosi untuk Nutriferon Shaklee.. Seperti biasa, beli 6 percuma 1 dan keahlian percuma kepada anda yang beli 6 set.

Apa itu Nutriferon?
Ia adalah penggalak interferon semulajadi. Interferon diibaratkan seperti askar yang akan memusnahkan patogen (kuman menyebabkan penyakit). Interferon memang wujud di dalam badan kita tetapi sedang tidur. Jadi, nutriferon berfungsi untuk mengejutkan interferon yang sedang tidur lena supaya dapat memusnahkan patogen yang memasuki badan kita.

Perlu ke kita ambil Nutriferon?
Sangat perlu disebabkan kerana kebanyakkan masyarakat sekarang terutama di Malaysia ini mengamalkan gaya hidup yang tidak sihat. Makan makanan tidak mengikut diet seimbang, kurang bersenam, kurang tidur, minum minuman beralkohol dan juga kerap mengalami stress yang akan menyebabkan sistem imun badan akan terjejas.

Apa itu sistem imun?
Apabila badan dimasuki kuman, sistem imun anda merupakan barisan pertahanan yang pertama terhadapnya. Sel khas dan organ  bantu badan mengenali dan memberi respon terhadap sel dan penceroboh.

Bagaimana jika sistem imun terjejas?
Sekiranya sistem imun terjejas, anda mungkin akan berisiko untuk mendapat alergi atau alahan, asma atau lelah, luka atau sakit yang lambat sembuh, mudah mendapat penyakit kronik, dan tidak mustahil anda akan dijangkiti kanser.(minta dijauhkan).

Apa yang patut anda lakukan?
Anda perlu 'jagakan' sistem imun anda, jangan bagi dia 'tidur'. Nutriferon Shaklee inilah yang anda perlukan...kenapa? Untuk elakkan daripada pengambilan antibiotik kerana pengambilan antibiotik yang berlebihan akan membantu mencipta bakteria yang lebih susah untuk dihapuskan iaitu 'superbug'. penyakit yang disebabkan oleh bakteria boleh dihapuskan oleh antibiotik tetapi penyakit yang disebabkan oleh virus tidak boleh dihapuskan dengan antibiotik melainkan sistem imunnya sendiri yang terdapat di dalam badan anda.

Kenapa Nutriferon Shaklee?
Kerana ia semulajadi, selamat dan terbukti berkesan. Terbukti secara klinikal boleh merangsang penghasilan interferon secara semulajadi dalam badan, boleh mengurangkan simptom yang disebabkan alergi, dan juga mengurangkan virus hepatitis C secara signifikan.

DAPATKAN NUTRIFERON SHAKLEE DENGAN HARGA PROMOSI PADA BULAN APRIL. BELI 6 SET DAPAT PERCUMA 1 SET.

HUBUNGI SAYA SEGERA, pengedar Shaklee anda. Sedia menerima pesanan dan membuat penghantaran di kawasan Lembah Klang terutamanya... Hubungi 019-2867273 untuk pesanan sekarang... Promosi ini hanya dari Shaklee untuk bulan April sahaja...
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments:

Catat Ulasan