Set Kurus Shaklee

TESTIMONI SENDIRI: BERJAYA TURUNKAN BERAT SEBANYAK 20kg DENGAN SET KURUS SHAKLEE.

KURUSSSS...
Siapa yang tidak mahu kurus bukan?

Mungkin anda pernah cuba produk kurus tapi selepas anda berhenti makan produk tersebut, berat anda naik balik. Pernah alami? Saya tidak kerana saya telah memilih produk yang betul.

Sebelum saya cuba set kurus Shaklee ini, berat badan saya adalah seperti gambar di bawah.




Selepas saya bersalin, sambil berpantang, saya mulakan projek kurus saya.

Semasa dalam pantang saya hanya minum cinch shake dan makan lecithin setiap kali sebelum makan dan sebelum tidur.

Hasilnya, selepas 40 hari berpantang, berat saya turun mencecah 70kg. Namun, sasaran saya adalah 60kg dan saya masih dalam proses menurunkan lagi berat badan saya dan set kurus Shaklee masih menjadi pilihan saya.

Dalam shaklee, utk kurus perlu fokus pada 4 elemen:

1) Detox - Alfalfa / Herblax



2) Pecahkan Lemak -  Lecithin
3) Bina Otot (protein) -  Cinch Shake/ESP



4) Tingkatkan kadar metabolisme, bakar kalori, bakar lemak - cinch tea.

Adalah penting untuk kawal kadar metabolisme kerana ia mempengaruhi proses penurunan berat badan.

Dapatkan khidmat nasihat dan jadual makan suplemen dan jadual makan harian percuma dari saya sekiranya anda  membeli produk-produk ini dari saya.

Nak tengok testimoni mereka yang telah berjaya kurus dengan Shaklee?
Boleh klik di sini.

Sedikit petua dari saya.

Bila nak turunkan berat,

+ Ukur dada, pinggang & punggung.
+ Rekod ukuran dlm 1 buku
+ Ulang ukur setiap 4hari
+ Mesti positif, sebab bila berat x turun, tak semestinya x kurus, sebab mungkin otot terbentuk utk shape up / kuantiti air bertambah. Berat air sementara + bila shape up, otot mmg lebih berat dari lemak.
>fokus pada shape dan ukuran

GET THE SHAPE FIRST, THEN LOST THE WEIGHT!

Digalakkan add on Gla utk individu yg naik berat badan sbb hormon x stabil selalunya kita boleh nmpak bila, period x teratur, bahagian bawah (punggung ke bawah) yg lebih besar dan x seimbang dgn bahagian atas tubuh

All the best.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments:

Catat Ulasan