Kira Hari Subur Selepas Gugur

MENGIRA HARI SUBUR SELEPAS KEGUGURAN

Even Doktor Zubaidi pun sarankan mengambil supplement utk jaga kesihatan- vit c, vit e dan lebihkn serat...
Kerapkan minum air...






[Sharing]
Assalammualaikum,

Doctor saya ingin bertanya ,pada 16/03/2013 saya telah melakukan d&c setelah kandungan saya tiada denyutan jantung,dan period saya mula keluar pada 19/04/2013 pada bulan berikutnya pada 20/05/2013 dan sepatutnya keluar semula pada hari ini 17/06/2013 tetapi masih tidak ada,persoalan nya doctor saya ingin merancang jantina anak dan ingin hamil semula pada masa terdekat ini,tetapi bagaimana saya mahu tahu waktu subur saya jika waktu period saya tidak menentu begini doctor?

Jazakkallah tuan doktor.

Dr Zubaidi Ahmad <drzubaidiahmad@gmail.com>

wa alaikum mus salam. Boleh saya tahu umur, berat, tinggi puan?

Agak sukar mengira HARI SUBUR ketika ini kerana kitaran haid puan tidak menentu sekarang. Apa yang penting, puan cuba menjaga kesihatan puan dengan mengambil suplemen Vit C dan E, serta banyakkan pengambilan serat dan minum air sebanyak 1.5-2.0 L sehari.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments:

Catat Ulasan