Promosi Shaklee untuk Mei 2013...

Hi again my gorgeous...

Apa khabar? Saya bersiaran langsung dari kampung halaman tanah airku, ingin memaklumkan promosi terbaru Shaklee iaitu untuk bulan Mei ni adalah Vivix...

Apa dia vivix ni?
Bagi saya vivix ni the best suplemen ever...sesiapa yang nak maintain awet muda boleh amalkan makan vivix ni...ramai artis Malaysia dan juga Indonesia amalkan vivix ni tau...

Jadi, pesanan saya... sesiapa nak order vivix boleh order dengan saya segera..,boleh roger2 saya untuk dapat harga istimewa dan anda berpeluang memenangi hadiah istimewa sempena bulan kelahiran saya...

Let's grab now...

Hargai kesihatan dan kecantikan anda kerana duit boleh dicari tetapi kesihatan tidak boleh dibeli.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments:

Catat Ulasan