Small Office Home Office_ SOHO

Small Office Home Office.

Alhamdulillah walaupun saya masih lagi bekerja namun saya sudah ada SOHO di satu sudut ruang tamu di rumah saya. Setakat ini, saya telah pindahkan stok barang dari 3 tempat berlainan. Daripada para biasa sehinggalah ke rak besar. Dari stok yang sedikit sehinggalah ke stok bertingkat - tingkat banyaknya.

Alhamdulillah dengan rezeki dariNya.

Ini adalah SOHO idaman saya.


Saya memerlukan ruang sederhana besar sahaja untuk meletakkan barang keperluan saya. Stok saya tidak risau kerana saya boleh dapatkan dengan kadar segera dari Shaklee Branch.

Cukuplah sedikit ruang untuk saya 'bertapa' dan meluangkan masa berkualiti untuk bisnes yang amat saya sayang ini. Bukan mudah untuk saya berada di tempat sekarang, namun masih jauh perjalanan saya untuk mendaki ke puncak. Segalanya tidak mustahil jika kita percaya kita boleh berjaya.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

1 comments:

  1. wow...terbaik...saya pun teringin nak ada soho macam ni jg... http://supplementssemulajadi.blogspot.com/

    BalasPadam