Produk Kegemaran

Produk kegemaran saya adalah Cinch Tea.

Gabungan 4 teh istimewa ini mempunyai ciri yang sangat badan saya perlukan iaitu meningkatkan metabolisme kerana kadar metabolisme saya agak rendah memandangkan saya tidak dapat jumlah waktu tidur yang cukup. Tidur tidak cukup adalah salah satu punca penurunan kadar metabolisme. Oleh itu, saya perlukan Cinch Tea untuk meningkatkannya kembali.

Teh ini walaupun rasanya kurang enak, namun saya telah pelbagaikan cara untuk meminumnya. Saya pernah mencampurkannya dengan jus lemon, ada juga saya minum dengan Performance Drink Shaklee.

Saya memang mewajibkan untuk saya minum 1 sachet sehari. Dan saya sentiasa pastikan Cinch Tea saya tidak kehabisan.

Setiap kali perjalanan pulang ke kampong, saya akan siapkan bekal air Cinch Tea. Malah, suami saya telah mengakui khasiat Cinch Tea. Badan akan segar bertenaga tidak lesu atau mengantuk walaupun menghadap pemanduan selama hampir 10 jam.

Memang berbaloi-baloi dan sangat sesuai produk ini diambil oleh anda yang nak kurus.

Selalunya saya buat kerja ekstrem dengan Cinch Tea ni. Saya makan tak ingat dunia lepas tu saya minum Cinch Tea dan sebelah malamnya saya telan herblax. Biar bersih usus dan buang segala lemak degil, kalori habis terbakar.

Nak cuba? 
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments:

Catat Ulasan