Advance Joint Health Tablet (AJHT)

Kandungan dan kebaikan.
 
AJHT mengandungi satu bentuk ekstrak Boswellia yang telah ditunjukkan dalam satu ujian klinikal, mampu meningkatkan keselesaan sendi dalam jangkamasa seawal 5 hari, iaitu 28% lebih pantas dari yang didakwa oleh satu jenama terkemuka.
 
Ramuannya dirumus secara saintifik dan merangkumi ramuan yang terbukti secara klinikal :
 
 
  1. menggalakkan mobiliti
  2. meningkatkan fleksibiliti
  3. meningkatkan fungsi sendi
  4. menyokong kesihatan sendi untuk jangkamasa panjang

Juga merangkumi kombinasi nutrien kesihatan sendi yang direka khas iaitu zink, kuprum, mangan dan vitamin C. Setiap satunya memainkan peranan yang unik dan kritikal dalam membangunkan kolagen penghubung dan rawan yang sihat.

AJHT tidak mengandungi kondroitin, iaitu satu bahan yang terbukti dalam ujian klinikal yang menghalang penyerapan glukosamin.

Akibat tekanan berterusan, kerja terlalu kuat, mengakibatkan:
  • rawan menjadi lemah dan rapuh
  • tisu penghubung sekeliling terurai
  • geseran berlaku antara pertemuan 2 tulang mengeluarkan bahan yang menyerang rawan, dan akibatkan ketidakselesaan dan hadkan pergerakan.



AJHT menjaga kesihatan sendi dalam 3 cara:
  1. meningkatkan cushion; Glukosamin membantu memelihara rawan(cartilage)-cushioning perlindungan antara sendi yang membolehkan mereka bergerak pantas.
  2. memelihara tisu penghubung yang sihat; zink, kuprum, mangan dan vitamin C membantu membina kolagen dan lain - lain komponen tisu penghubung yang memberi kekuatan dan struktur pada sendi.
  3. meningkatkan keselesaan sendi; Ekstrak Boswellia pantas membantutkan mekanisme respon tekanan tubuh untuk memperbaik keselesaan sendi.
 
 

Dapatkan AJHT hanya RM124 untuk 60 tablet.
Sila hubungi 0192867273 untuk pertanyaan, pesanan dan juga khidmat penghantaran (COD)
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

1 comments:

  1. AJHT sesuai diambil warga veteran seperti mak ayah atau nenek dan atuk yang mempunyai masalah sakit lutut atau mana2 sendi lain...

    BalasPadam