Suplemen untuk tenaga

Alhamdulillah besok dah gaji... tapi berbaloi tak gaji dengan tenaga yang anda curahkan dalam menjalankan tugas? Penat kan? Balik rumah dah letih, masa untuk bersama anak - anak pun jadi terhad...
 
Kawan - kawan boleh amalkan apa yang saya amalkan. Setiap hari saya minum Energizing Soy Protein atau ESP untuk tenaga. Selain memberikan tenaga, ia memberi rasa kenyang yang berpanjangan jadi kalau tidak sempat untuk makan tidak akan menjadi masalah.
 
Selain ESP, Shaklee ada Performance Drink. Ia juga salah satu minuman untuk meningkatkan daya ketahanan badan, membekalkan tenaga & daya ketahanan fizikal, mencegah dehidrasi, dan akan mengekalkan paras gula supaya anda kekal bertenaga. Ia mengandungi ion Natrium, Kalium, Kalsium, Magnesium dan Klorida yang membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agak tidak kekeringan dan baik untuk sistem tindakbalas saraf dan otot.
 
Kembalikan kesegaran tenaga anda sepanjang hari dengan ESP dan PD dan Meal Shakes Shaklee...
Jom order dengan saya untuk merasai kehebatan tenaga seperti atlit...
 
 
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments:

Catat Ulasan