Vitamin E Complex

Vitamin E Complex Shaklee

Vitamin E adalah vitamin larut lemak yang disimpan di dalam organ tubuh seperti hati, jantung, kelenjar pituitari, testis, uterus, darah dan otot. Namun, yang menariknya vitamin E ini ialah, 60-70% darinya akan disingkirkan dari tubuh setiap hari (tidak semua disimpan dalam badan) dan ia tidak menjadi toksik seperti vitamin A.



Khasiat Vitamin E
 
 
Menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas.

mencantikkan dan menampakkan wajah lebih muda dari usia. pengambilan yang berterusn akan mampu menghilangkan kedut, parut dan jeragat.
 
 



Vitamin E juga dikenali sebagai ‘vitamin cinta’ kerana ia boleh membantu dalam perhubungan suami isteri. Malah wanita hamil, menyusukan anak, mengambil sebarang pil hormon dan melalui fasa menopous memerlukan vitamin E.

 
 





Melindungi paru2 dari pencemaran udara.

Meningkatkan kuasa sel-T untuk melawan penyakit.

Anti oksidan








 

 

.




Mengurangkan risiko parut yang besar.

Membekalkan oksigen ke sel-sel badan.
Mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk).
Mengurangkan risiko keguguran bagi wanita hamil.
Menyelesaikan masalah kelesuan.
 
Merendahkan kadar kolesterol.
Membantu mencegah kanser.
Merendahkan risiko katarak.
 
 
Vitamin E Complex keluaran Shaklee ini hanya berharga RM149 sebotol yang mengandungi 120 biji.Hanya makan 1 biji sehari sebelum tidur, maka 1 botol ini mampu bertahan selama 4 bulan. Berbaloi bukan?Anda juga boleh bermasker dengan Vitamin E. Konsultasi percuma akan diberikan kepada pelanggan saya.

Promosi Disember 2014 menawarkan Vitamin E Complex dengan pembelian 6 botol (RM894) dapat percuma 1 botol Vit E Complex atau beli pek berkembar, 2 botol dengan harga hanya RM283.10.

Rebutlah segera peluang penjimatan ini !
 
Sila hubungi saya untuk pesanan.
 
Nurul Fatihah bt Mat Nain
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments:

Catat Ulasan