Makanan Tambahan Untuk Kanak - Kanak

MEAL SHAKES
 
Tahukah anda bahawa kekurangan zat makanan MEMBUNUH hampir 6 JUTA kanak-kanak setahun???

Ianya boleh DICEGAH jika anda sebagai ibu bapa menitikberatkan nilai kualiti nutrisi harian anak-anak anda.

Dapatkan MEALSHAKES untuk keperluan nutrisi yang menyeluruh! Ianya kaya dengan sumber protein, kalsium dan vitamin!
Anak2 kita ni hidup pd zaman makanan semua dah serba segera.
 
Makanan segera nilah yg dedahkan anak2kita pd risiko kanser dan mcm2 penyakit bahaya.
 
Dalam Mealshake ada antioksida. Jadi apabila kita berikan MS ni pd anak2, kita dah berikan 'perlindungan' pd tubuh anak2 kita terhadap penyakit. Takkanlah kita nak biarkan anak2 terdedah pd penyakit, kan?
 
Kesihatan sangat mempengaruhi perkembangan minda kanak-kanak..hati ibubapa mana yang tidak sakitkan melihat keadaan anak kita disaat mereka tak seaktif dan tak seceria seperti selalu..
 
Tahukah anda bahawa pengambilan nutrisi yang sihat dan lengkap juga banyak mempengaruhi minda mereka. Jadi jika anda tercari-cari nutrisi apa yang terbaik untuk anak anda? Mealshake adalah jawapannya. Ianya kaya dengan sumber protein , kalsium dan vitamin.
 
Sejak dua menjak ni parents dah semakin bijak..nak bagi yg terbaik untuk anak2..
Itu sebabnya kebanyakan muda sekarang memilih untuk menyusu badan bayi mereka secara ekslusif selama 6 bulan dan jika mampu sehingga 2tahun seperti yg digalakkan dalam islam..
 
jika kita dah berusaha bagi yg terbaik selama 6bln tu kenapa tidak kita sambung dan terus memberikan nutrisi yg baik pd anak kita?
 
meal shakes mempunyai nutrisi yg lengkap untuk anak2..apatah lg anak2 yang sedang membesar amat memerlukan nutrisi yang cukup dan seimbang untuk membantu perkembangan mental dan fizikal…
 
Betul, ada ibu bapa mengatakan, lebih baik makan sayur dan buah2an semulajadi..
tp bukan semua ibubapa dapat menyediakan sendiri hidangan untuk anak.
Kebanyakan ibu bapa hari ini bekerja dan seterusnya tugas menyediakan hidangan untuk anak-anak tergalas di bahu pengasuh, pembantu rumah atau pun penjaga di pusat jagaan kanak-kanak.
 
Dan agak sukar untuk ibu bapa memastikan makanan yang disediakan oleh mereka membekalkan nutrisi yang mencukupi buat anak. Secara alternatifnya, inilah dia, meal shakes!!!!!
 
Makanan tambahan untuk anak-anak supaya mereka mendapat nutrien yang diperlukan dengan cukup.
 
Hanya RM113.75 untuk 544gram yang mampu bertahan sehingga 2 bulan, bergantung kepada cara pengambilannya.
 
 

 
 
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments:

Catat Ulasan