Protein Shaklee

Protein Shaklee ada tiga iaitu Cinch Shake, Energizing Soy Protein (ESP) dan Meal Shakes. Ketiga-tiganya mempunyai fungsi tersendiri dan rasanya sangat enak.
Cinch Shake adalah protein khas untuk mereka yang ingin turunkan berat badan kerana ia diperkasa dengan leusine. Ia mempunyai 3 perisa yang enak iaitu Cafe Latte, Coklat dan Vanila. Sangat lazat diminum sejuk atau shake dengan minuman kegemaran anda. Boleh rujuk sini untuk info lanjut berkenaan Cinch Shake.
Esp adalah protein ajaib bagi saya. Hanya dengan Esp, pelbagai kebaikan saya perolehi. Daripada saya minum untuk menyusukan anak, minum sebab gastrik, minum sebab pregnant, minum sebab berpantang, dan sekarang saya kembali menyusukan untuk anak kedua saya masih minum Esp yang lazat ini. 

Dulu saya minum dengan mencampurkannya dalam minuman lain. Tapi sekarang saya lebih suka minum ia sendiri. Rupanya rasanya lebih sedap dan mengenyangkan. Kalau dikira sudah 2 tahun saya amalkan minum Esp. Kesan paling ketara yang saya alami adalah kulit semakin licin dan lembut. Kesan regangan akibat mengandung juga mudah hilang.

Sekarang saya juga minum Esp untuk kurus, saya campurkan 1 sudu ESP dengan 1 sudu Cinch Shake dan rasanya sangat lazat dan mengenyangkan. Boleh rujuk di sini untuk info lanjut berkenaan ESP.
Meal Shakes adalah protein yang sesuai untuk semua peringkat umur sama ada lelaki atau wanita dan boleh diminum oleh kanak-kanak seawal 1 tahun. Ia merupakan protein perisa Vanilla dan sangat enak diminum jika dicampur bersama ESP, apa-apa jus atau dijadikan smoothies. Boleh rujuk sini untuk info selanjutnya.









Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments:

Catat Ulasan