Kulit Cantik, Luka Pembedahan Cepat Sembuh

Wah tajuk.
Buat kaum wanita buntang biji mata kan?
Mana tak nya.
Kulit cantik.

Iye, memang betul.
Saya ingin kongsikan dengan anda, kisah seorang warga emas yang terpegun dengan perubahan kulit beliau.

Pada mulanya makcik ni cerita dengan saya yang kulitnya kering dan jadi kemerahan. 
Dan beliau risau kerana nampak kulitnya makin teruk.

Kebetulan, beliau baru sahaja selesai menjalani pembedahan membuang selaput mata.
Semuanya amat merisaukan beliau.

Sebelum itu beliau sudah berikhtiar dengan memakan pelbagai jenis makanan, dan mencuba pelbagai jenis produk penjagaan kulit namun tidak berhasil.

Pada masa itu, beliau menyangkakan yang saya sudah tidak jual Shaklee kerana tiada bunting digantung di halaman depan rumah.

Kemudian, beliau bertanya pada saya, produk apa ye yang sesuai untuk masalah kulit yang dihadapi. 
Dan saya mencadangkan 1 jenis suplemen untuk kulit.
Dan Alhamdulillah, beliau setuju untuk mencuba dan saya terus hantarkan memandangkan beliau adalah jiran saya.

Selain itu, beliau juga saya berikan 1 lagi suplemen untuk cepat sembuhkan luka.

Petang tadi, sambil temankan anak-anak bermain di halaman rumah, beliau datang ke rumah saya dan menceritakan pengalaman beliau setelah beberapa bulan amalkan suplemen yang dibeli pada saya.

Menurutnya, jiran-jiran lain semua terpegun dengan perubahan kulit beliau dan ada yang menyangkakan nenek kepada 3 orang cucu ini memakai produk kulit yang berjenama mahal.

Memang kulit beliau licin bersih dan, berseri!

Dan yang paling buat saya terharu apabila beliau berkali-kali ucapkan terima kasih dengan penuh perasaan sebab beliau tidak lagi perlu ke pusat perubatan untuk memenuhi temujanji berjumpa doktor untuk memeriksa keadaan mata selepas penbedahan. Luka tersebut telah sembuh sepenuhnya! Sangat menakjubkan dan doktor bertanyakan kepada beliau, apakah produk yang diamalkan. 

Ada beberapa pesakit lain yang buat pembedahan pada tahun 2013 tapi belum baik. Sedangkan beliau baru menjalani pembedahan ini pada tahun ini, sebelum puasa. 

Ada seorang pesakit lagi tu, matanya menjadi bengkak. Memang sangat kesian melihatkan keadaan mereka kata beliau.

Tapi, produk apakah ini? Yang mana 1?

Di sini, saya bagi peluang kepada anda para pembaca untuk meneka apakah 2 produk tersebut.

Syarat untuk penyertaan peraduan ini adalah:

1. Share entry ini di mana-mana media sosial yang anda gunakan dan viralkan.
Copy paste link ini:
http://www.afayrrabox.com/2015/08/kulit-cantik-luka-pembedahan-cepat.html

2. Tinggalkan jawapan pada ruang komen di bawah.

3. Pengedar Shaklee tidak layak untuk menyertai pertandingan ini ye. 😉✌️

4. Membuat pembelian dengan kami Afayrra Nutrilicious minimum RM100. Sila hubungi 0192867273.

5. Itu sahaja syaratnya.☺️☺️☺️



Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments:

Catat Ulasan